27 października 2016

WEIRD FEELINGS

Hej! Tak naprawdę nie wiem od czego zacząć.. ale nie mam komu się wygadać, nie każdy mnie rozumie, dlatego postanowiłam napisać to co czuje na blogu, do Was. (jeśli ktokolwiek to czyta)

Czy Wy też macie czasem takie fazy w życiu, że nic Wam się nie chce, myślicie, że Wasze życie jest bez sensu? Ja mam tak teraz. Dużo myśli w głowie, łzy napływające do oczu nie wiadomo z jakiego powodu. Niby wszystko jest okej, studiuję, mieszkam w Warszawie i zarabiam na swoje wydatki. Jednak mimo wszystko się martwię. Zaczęło się od tego, że zdałam sobie sprawę, że studia na których jestem, nie do końca są dla mnie. Znacie to? I teraz co robić.. Kontynuować i męczyć się przez kolejne miesiące czy zrezygnować?
Ale jak to? Muszę skończyć studia, bo nie mam zawodu po liceum. Muszę mieć wykształcenie wyższe, aby zdobyć pracę. Tak oczywiście sądzi moja mama. Ja mam inne zdanie. Jakoś jest tyle osób bez studiów, które dobrze sobie radzą, a nawet mają dużo pieniążków i  nie narzekają. A takie osoby, to w większości Ci, którzy podążają za pasjami i robią to, co lubią. Życie mamy jedno, więc musimy wykorzystać je w 1000%.
Wniosek? Zająć się tym co lubię? Zapisać się do grupy tanecznej i rozwijać umiejętności, które pogrzebałam kilka lat temu z powodu lenistwa? Zrobić kurs stylizacji w Akademii Stylu i rozwijać swoje zamiłowanie do mody i ubrań? Studiować nauczanie języków obcych, gdy moim marzeniem nie jest bycie nauczycielem? Tyle pytań, na które niby mam odpowiedź, a nadal się waham. Co chcę, a co powinnam. Czy warto iść własną ścieżką i nie słuchać innych? Oczywiście rodzice czy przyjaciele chcą dla nas dobrze, ale nikt nie przeżyje tego za nas. Dlatego... co robić?
Może pomyślicie, że jestem dziewczyną bez ambicji, bo ledwo zaczęłam studia a już się poddaje. Ale wiem, jakie mam nastawienie do tego kierunku i nie jest ono pozytywne.
Pisząc tego posta, chyba odpowiedziałam sobie, na te wszystkie pytania. Może trochę mi ulżyło. Ale i tak, to co mam zrobić, stoi pod znakiem zapytania..
Jestem ciekawa jakie Wy macie doświadczenia ze studiami, decyzjami i marzeniami. Dajcie mi koniecznie znać! :) Mam nadzieję, że nie tylko ja mam takie "banalne" problemy, a ktoś doświadczony, zechce doradzić mi jak postąpić.








 płaszcz BERSHKA / torebka HOLLISTER / buty DEISCHMANN

2 komentarze:

  1. Świetny elegancki płaszcz. Ciepły? :D I mam wrażenie że bardzo przypomina mi ten http://www.krakowiankasklep.pl/plaszcz-z-klapami-id-2003.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajna stylizacja, czekamy na nowe posty! Mamy okazję zobaczyć bloga po raz pierwszy! Zapraszamy do wzięcia w udziału w konkursie walentynkowym, w którym można wygrać perfumy Carolina Herrera Good Girl, Armani Acqua Di Gio Profumo oraz voucher http://wisebears.pl/konkurs-walentynkowy/Pozdrawiamy!

    OdpowiedzUsuń